Pages

Friday, 23 March 2012

Tak baik KEDEKUT.



TORA datang lagi..  opssss silap la plak.. hehe :)
sya datang lagiiii..

WOwwwww!!!!!!!
Lain macam je bunyi entry aku hari ni.. haha

~ ~ ~ ~ ~ 

Bukan apa aku cuma nak kongsi apa yg aku ada sekarang ni, kan tak baik kalau kita kedekut ilmu.
Kalau kita kedekut ilmu nanti pandangan @ fikiran orang lain kepada kita lain macam plak kn so itu aku tak mahu berlaku. 

 Rasulullah s.a.w pernah bersabda.
Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud: ”Sesiapa yang ditanya tentang ilmu lalu dia menyembunyikannya akan diikat mulutnya (meletakkan kekang di mulutnya seperti kuda) dengan kekang dari api neraka pada Hari Kiamat.”

Riwayat Abu Daud dan at-Tirmidzi 

Macam ni ceritanya.
Pada satu hari kancil berlari2. hehe.. silap cerita da plak..
ok2 mcm ni critanya, member aku ni baru nak berjinak dalam dunia blog n dia tnya aku mcm na nak cantikkn blog n TAMBAH GADGET.

~ ~ ~ ~ ~

Time tu jam11am kot klu aku tak silap la tp dalam masa yang sama aku nak ulang kaji sikit coz satu malam aku da belajar tidur pon 30minit je..

~ ~ ~ ~ ~
 
Biasa la kn bulan exam so mesti belajar. Ok balik d cerita asal, nasib baik la member aku faham kn jam2 kteorg ade PAPER ACC so dia ajak aku  p GYM UiTM jam7.30pm tuk update blog dia coz kat GYM UiTM ade wifi. Kalau nak guna BROADBAND lambat p'gerakan macam sibut. 
hahaha..

~ ~ ~ ~ ~

Tapi bersyukur la dengan ilmu yg tak seberapa banyak tentang edit blog ni, aku dapat terangkan n tunjuk ajar dia. so now blog dia pon da ok.

Tapi sayang sekali aku ambik kesempatan dlm kesempitan tuk download movie.. ehe
dia sibuk ngan blog dia, aku sibuk ngan download movie aku.. hehe
dalam masa 4jam lebih aku dapat download 4movie n 2 RAJA LAWAK 6 full MINGGU 1 & 2.

~ ~ ~ ~ ~

C A K  C A K  C A K

Betul kata cicak.

Hidup YB.

:)

Pantang Mundur Kecuali Operasi.

0 comments:

Post a Comment