Pages

Sunday, 11 March 2012

MaLas? Hmmm..

Ape2 hal mesti di mulakan dengan Assalamualaikum..
So saya di sni ingin memberi salam kepada anda yang membaca blog sya.

~ASSALAMUALAIKUM~


why in our personal behavior are lazy?
kan bagus kalau xde sikap MALAS dalam diri kita, ape2 hal or kerja yang nak dilakukan mesti sudah siap awal. tak de yg stress nak fikirkan kerja yang belum di siap..

Sekarang ni Perangai MALAS telah menghantui diri ku..
aku tak tau nak buat ape lagi.. uhu
aku da cuba nak melawan perangai MALAS ni tapi aku tak mampu nak lawan. Kemarin punya la rajin ulang kaji sampai sangup tak nak p CAFE gara2 nak belajar da tu makan magie juga la jawapannya tp bersyukur juga la ade juga makanan yang boleh d makan dari xde makanan langsung nahhh ikat perut la kau..

aik!!!! nape tiba2 citer sal makanan plak ne.?
lari dari tajuk da tu bang.. haha

Aku stressssssssssssss..
aku nak buang perangai MALAS aku yang ade sekarang niiiiiiiii...
aku nak kembalikan semangat belajar aku seperti kemarin..


Nampak gambar kat atas ni.?? tau baca tak.? :)
mai sya ajar D I L A R A N G  M A L A S !
Faham tak.??
hehe..

da la jie cukup2 la perangai MALAS kau tu..
Kalau kau layan sangat nnti makan diri kau juga tu nnti.
Sedar la dari sekarang..
masih belum terlambat nak berubah.

I must learn to sit for the FINAL EXAMINATION.Nobody who could help myself, but I who
 helped myself.
   
alalalal.. Speking bha c abg ni.. haha
xpe2, tak kisah la GRAMMAR kau tukang langgang..
Mencuba tak salah yg tak mencuba tu yang salah.

Kau jangan terpedaya sangat ngan gambar kat bawah ni.
Ni menyesatkan kau je,,
 JANGAN FIKIR LAMA2.. 
KATAKAN TIDAK!!!! SYAITOONNNNNNNN..

Sepatunya kau wajib ingat nama yang kat dalam gambar di 
bawah ni..
 INSYAALLAH KITA AKAN MENDAPAT HIDAYAH DARINYA.
AMIN.

0 comments:

Post a Comment