Pages

Wednesday, 15 February 2012

~Bulan yang amat sibuk bagi ku~

Assalamualaikum semua..
Ade tak yang baca blog aku ni.??
hehe.. harap ade la kan.. 

wahhhhh, nampaknya banyak habuk ye kat blog ne. ish3, apesal la aku malas nak kemaskan ni..??
hahaha.. ikutkan hati memang xnak udpate da blog ne coz masa tak mengizinkan untuk aku menggerakkan jari jemari ku.

Aduyaiiiii, amat sibuk yea bulan ni tuk ku.. banyak assignment yang wajib tuk diselesaikan. kalau tak diselesaikan confom semakin hari semakin banyak la assignment yang berlambak. padan la muka kau kalau assignment dah berlambakkkkkkkk.

arggggggggggggg!!!!!!!

BANYAK ASSIGNMENT dohhhh..

Assignment acc yang macam kat gambar ni.

Parahhhhh otak membuat.. sudah la xde basic acc time sekolah menengah, masuk je U wajib la plak ambil subjek Acc, aduyaiiii ape boleh buat terima je la hakikat tu. CUBA PERKARA YANG BARU yang penting cuba sedaya upaya tuk faham subjek ni.

Business math plak buat aku bertambah stresss dengan soalannya yang memeningkan kepala otak ku untuk memikirkan formula yang digunakan.. b'gitu banyak formula yea.. uhu

Assignemnt akan bertambah sehari dua lagi, malah exam tak lama lagi...
arggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!
stersssss dohhhh..

persoalannya, dapat ke aku taget ngan dua subjek ni.?
harap2 dapat ape yang aku inginkan.. amin..

BERUSAHA dan YAKIN, insyaALLAH akan berjaya.

yang penting sekali jangan lupa pada yg satu ALLAH SWT.
SOLAT jangan tinggal, itu yang wajib di ingat.

0 comments:

Post a Comment