Pages

Saturday, 14 January 2012

~tak tau nak kata ape~

Assalamualaikum semua..
sebelum aku nak bkata2 kat blog aku ne, aku nak ucap selamat tahun baru. Maaf la ye aku lambat 14hari selepas tahun baru.. haha..
Aku hairan + pelik la sebab ape kawan sendiri sangup block kawan lama dari fb.??? 
Ape salah kawan yang di block tu.? lagi-lagi kawan sejak dari bangku sekolah rendah lagi.

aduyaiiiiii, benggangnya aku ngan dengan situasi ni.
Sudah la sekian lama tak pernah jumpa sejak tamat sekolah rendah n then naik sekolah mnengah jauh-jauh la plak. uhu. Berhubung pun dari FB je tu pon jarang sama sekali nak btegur kat FB.uhu..
kalau d cakap sombong nnti merajuk n kcik hati la plak.. uhu..
Ntah la aq pon tak tau nak buat ape skrang, aku tak pernah nak lpa kawan sekolah rendah n mengah ku malah aku da msg korang tapi korang yg xrep msg aku.. xpe la mngkin korang sibuk ngan hal masing2 kn. 
Mesti korang da berjaya skarang kn.?
ade kerja yang boleh tanggung hidup korang..
aku happy sangat coz ade kawan macam korang utama c gadis "A" yang banyak kenangan sama dia.


kenangan bersama c gadis "A" 
sejak sekolah rendah masih aku ingat sampai sekarang tak pernah aku nak lupa.
"c gadis "A" cubit bahu aku sampai lebam tu aku takkn lupakn..
c gadis "A" juga banyak bagi aku nasihat.
c gadis "A" kau kawan aku, aku sntiasa akan ingatkn kau.
walaupon kau tukar no aku tetap akan cari no HP kau sampai dapat.

p/s : S A H A B A T  S E L A M A N Y A . .

0 comments:

Post a Comment