Pages

Friday, 23 December 2011

~Suatu Malam Kubur Berasap~

Assalamualaikum pelawat2 blog ku..
Agak lama juga la aku tak update ape2 kat blog ne, tiap hari sibuk nak p kuliah je.
Cuti?
Cuti tak lama lagi. :)
Sebut je pasal cuti Pasti korang suka sangatkan.??
tipu la kalau tak suka bila cuti..
aku pon suka juga kalau cuti dapat relax kat rumah tp assignment ttp akan ade bila cuti tiba.
haha..
sorry la kalau aku melencong sebentar.. haha.
Aku bukan nak cer sal cuti.. aku nak cer pasal filem yang baru keluar kat PAWAGAM kelmarin. 
"Filem Suatu Malam Kubur Berasap".
Kelmarin last kuliah da kteorg sebelum masing2 balik kg nak b'cuti, so dengan rancangan tak d sengajakan kteorg pakat ramai2 nak p tgk wayang, Filem yang kat bawah ni la..


Sampai je kat 1B jam 12.58pm terus kteorang beli tiket utk 9org, show filem ni jam1.05pm.


So jumlah tiket untuk 9org RM55.
8TIKET tuk STUDENT n 1TIKEET tuk BIASA coz member yg sorg ne lpa bawa kad matrixnya..
nvermind yang penting dapat tgk filem ni ngan classmate.

pehhhh.. best dohhh filem ni..
Seram2 lawak.. hahaha..
Yang seram muzik filem ni je yang wat penonton terkejut termasuk la sorang classmate aku tekejut.. hahha
tak henti2 nak jerit.. hahaha.. kalau aku ade lemah jantung mungkin aku kot pergi dulu dari die.. hahahha..
WATAK yang menghidupkan filem ni watak angah yang gagap, azrul yang sengau n along yg gila2 or mat bunga asyik nak mngorat awek je keje die last2 mengorat awek hantu....
haha.. padan muka engko along.. haha..

AKU rasa memang berasap la kat dalam pawagam tu kelmarin dengan lawak along n ZACdiamond..
aq tak tahan ngan alip ba ta along ne.. nak gelak je klu ingat ayat die lagi2 ngan riaksi muka die yang mmang lawak tu.. hahaha..
Zac plak nak lari dari hantu pon baca la ayat krusi ke ne tak boleh2 lari dari hantu nyanyi lagu sepohon kayu.. hahahaha.. memang tak boleh blaaaa la.. haha..

Ape2 pon siapa yang belum tengok tu, p la tengok k..
tengok ngan mmber baru best.. jangan tengok sorang2..
hahhaa..

Ada tangan, tangan siapa yg sepah2 nanti anjing gigit siapa yang susah..

0 comments:

Post a Comment