Pages

Wednesday, 7 December 2011

~Ombak Rindu~

Assalamualaikum.

Da lama aku tak kunjung blog ni, aku rasa2 da banyak habuk kot kat dalam blog ne.. haha
Tak kisah la banyak habuk or tak yang penting aku nak citer pasal OMBAK RINDU. 
OMBAK RINDU yang di adaptasi 
dari.. 
NOVEL

1st time aku dengar Filem ne rasa2 nak tengok je. Ramai yang cakap filem ni best sangat, time tu aku tak tau la best or tak coz aku belum lagi tengok.. :)

Ahad lepas lagi aku nak tengok tapi xde kesempatan nak tengok but now aku dapat juga tengok filem ne dengan classmate aku, andie n khairul. Ambil kesempatan xde kelas petang p tengok wayang. 
haha.. terbaikkkk..

Andie yang ajak kteorang tengok coz die yang nak sangat tengok filem ne.. akhirnya dia dapat juga tengok.. hahaha.
Dia boleh bg kesimpulan filem ne bagi 5bintang derrr.. hahaha
sampaikan dia menangis time part2 yg menyentuh perasaan..

Tapi yang paling lawak bila c hariz n izzah nak berpeluk or ape ntah td tu ade plak suara budak kecik berkata 'tak malu'... hahaha. Tu yg part kteorg gelak.. haha

Aku boleh kata filem ini memang best.

Nota jari jemari :: TERBAIKKKKKK...


0 comments:

Post a Comment