Pages

Tuesday, 22 November 2011

Rasa rugi, Rasa bangga dan Rasa semangat.

Assalamualaikum semua.

Yang aku boleh katakan kat blog aku ni,
Rasa rugi, Rasa bangga dan Rasa semangat.


~RASA RUGI~
Aku rasa rugi la derr xdapat tengok perlawanan MALAYSIA vs INDONESIA semalam.
Perlawanan akhir tu la yang aku tunggu-tunggu sejak harimau malaya masuk FINAL,
Aku rasa macam xnak join je taklimat kokum semalam, aku sanggup nak balik rumah nak tengok perlawanan akhir tu tapi taklimat & pendaftaran KOKUM tu WAJIB sertai kalau tak join sia-sia 'repet' sem depan. uhu.
Aku dapat tengok pun ulangan sepakan penalti je tapi tetap tak rasa puas hati.
Aku nak juga tengok ulangan perlawanan sepenuhnya.

~RASA BANGGA~
Aku rasa bangga sebab malaysia menang pingat EMAS bola sepak 2 tahun berturut-turut. Senyum lebar derrrr.. hahaha.


Aku tak pernah putus asa nak sokong HARIMAU MALAYA mahu pon maki SKUAD HARIMAU MALAYA kalau mereka kalah ke ape ke malah aku bangga.
Aku tak kisah kedaan harimau malaya macam mana yang aku tahu aku sokong harimau malaya sampai bila-bila.
>TANAH TUMPAHNYA DARAH KU<
MALAYSIA.

~RASA SEMANGAT~
Aku rasa semangat nak teruskan sokongan aku kat harimau malaya.


Di dada ku hanya HARIMAU MALAYA.
>WIRA NEGARA<






TAHNIAH HARIMAU MALAYA.


0 comments:

Post a Comment