Pages

Monday, 7 November 2011

Kerinduan bermain HOKI.

Assalamualaikum semua.
Ape sebab boleh teringat nak main hoki lagi ne.??
kalau zaman sekolah dulu boleh la dapat main tiap-tiap minggu, sekarang jangan harap dapat main lagi. Sedih derr..
Teringat pula time wakil sekolah main hoki dulu, walau pun team sekolah kami tak sehebat MAKTAB SABAH or LIKAS, Masing-masing ada kelebihan sendiri. 
Ni kat UMS, time tamu gadang tahun 2008 kalau aku tak silap la.
Pertandingan Hoki 6(L)/ 7(W) sebelah tertutup jemputan UMS.
kteorang tak hebat sangat pun, gol keper tu je yang hebat sampai peringkat NEGERI.
nak bangga kejap ngan saudara sendiri. hehe.

Perlawanan persahabatan Smk Badin VS Tentera Darat.
Lokasi : Padang turf LIKAS.
Time ne team kteorang di belasa 5-1. Kesian kat kteorang. hahaha.
Tu semua kenangan aku semasa begelar pelajar sekolah menengah.

Semasa aku belajar kat UITM, Aku rasa beruntung sangat la sebab dapat terpilih wakil team UITM untuk piala presiden 2011.

aku nak sangat jumpa dengan orang yang kat gambar bawah ni,
Tengku Ahmad Tajuddin.
dapat ke aku jumpa dia ni.??
dalam mimpi dapat la kot.. hahah.

aduyaiiii,
Bila la dapat main hoki lagi ne. uhu. lama da tak rembat bola guna kayu hoki ne.. :)
Kalau dapat mesti rasa puas akan hadir kan. haha.
apee pon tak boleh...

0 comments:

Post a Comment