Pages

Friday, 28 October 2011

Jom tengokkkkk "alamak toyol"

Filem
Akan ditayangkan 3 November 2011. Rasa-rasanya macam nak tengok je Filem ni, baru tengok Di balik tabir Alamak Toyol kat astro prima da rasa best derrr.. Lawak sangat Toyol moden ni. hahaha :)

Dialog Along Raja Lawak untuk Toyol.
"Aku bagi kau 1 peluang lagi kalau tak aku hantar kau kat rumah anak-anak yatim."
Lawak derr,
 adakah patut Toyol nak di hantar kat rumah anak-anak yatim. haha.
apeee pon tak bolehhh.

Angah & Along Raja Lawak serta adik Afiq Izzudin.
Jom tengok ramai-ramai kat Pawagam..
siapa yang tak dapat tengok tu, tengok gambar pon jadilah..

0 comments:

Post a Comment