Pages

Sunday, 11 September 2011

P E R T E M U A A N T A K D I R A N C A N G . .

Lama da xupdate blog ni rasa macam sunyi je.
Sehari sebelum menyambut hari raya (29/08/2011) kenangan yang xpernah aku lupa. Sejak aku kenal CINTA MUKA BUKU aku tak pernah jumpa dia, biasa la dia kn dok selangor aku plak dok kat sabah so jumpa pon bukan selalu, tak juga jarang tapi belum pernah jumpa. haha. 
kite b'dua da rancang nak jumpa n keluar sama2 tapi sebelum raya tu aku n keluarga aku da sampai KL kat rumah akaq aku tuk raya sama2. Aku bersyukur la kat ALLAH SWT da makbulkan doa kite b'dua tuk b'jumpa tapi jumpa kat salah sebuah shopping kat KL je la. 
Kite b'dua rancang nak jumpa kat tempat shopping tu tapi tak de rancang nak jumpa kat tempat mna. Akhirnya kteorang jumpa secara kebetulan. 
Pehhhh, rasa macam cinta pandang p'tama je. hahaha...
Best la keluar ngan c CINTA MUKA BUKU, dia spoting, pemalu n baik punyeeee. So aku n dia terus  b'doa bersama tuk selama yang mungkin walau pon kite b'dua dok jauh.. 
::JODOH MAUT DI TANGAN ALLAH SWT::

0 comments:

Post a Comment