Pages

Monday, 26 September 2011

A K U & C 2 2 0 7

~Hanya Tinggal Kenangan semuanya~

C 2207
~Dalam kenangan penghuninya~
AJIE
ARAB
MIMIEN
ELUL

~Papan putih tempat ku melakar idea MAT037 & BEL 011~

~Meja putih ku yg menjadi 
tempat persinggahan belajar, berFACEBOOK & makan.~
~Diterangi dengan lampu hijau bkn lampu putih~
:)

~Almari putih ku bersih dan licin seperti hari pertama ku membukanya.. hahaha~

~Di sini lah hari2 ku melelapkan mata, berjaga sampai tengah malam & bejenaka bersama Sahabat~

Tq kat kawan2 ku yang sengal & spoting sangat2 sebab tempat ku menjadi persinggahan korang.. hahaha

~SAHABAT SENGAL~
~Sam - abg long sulung
~Arab - abg wawan
~Mimien - men
~Elul - mata sepet
~Bung - dusun putih
~Kurniawan - atlet
~Hisyam - oKk (org kaya2)
~Sham - penghulu playBOY
~Idris - Korea
~Along - solo
~Jul - muka blurr

~T e r i m a k a s i h UITM~
~Sem depan jumpa lagi~
~amin~

Thursday, 22 September 2011

MAKCIK BAS :)

Pengalaman pertama yang ku lalui...
selama ni aku pernah naik bas yang pemandunya lelaki je 
tapi hari ni lain dari yang lain sebab aku naik bas pemandunya perempuan..

Yang bestnya makcik tu x sombong malah layan penumpang dengan baik lagi..
hahaha..

Macam ni la baru pemandu yang baik dan berhemah...
apa2 pun semoga makcik sentiasa senyum selalu n d murahkan rezeki... 
hahahha..
^_^v

Friday, 16 September 2011

Sunday, 11 September 2011

P E R T E M U A A N T A K D I R A N C A N G . .

Lama da xupdate blog ni rasa macam sunyi je.
Sehari sebelum menyambut hari raya (29/08/2011) kenangan yang xpernah aku lupa. Sejak aku kenal CINTA MUKA BUKU aku tak pernah jumpa dia, biasa la dia kn dok selangor aku plak dok kat sabah so jumpa pon bukan selalu, tak juga jarang tapi belum pernah jumpa. haha. 
kite b'dua da rancang nak jumpa n keluar sama2 tapi sebelum raya tu aku n keluarga aku da sampai KL kat rumah akaq aku tuk raya sama2. Aku bersyukur la kat ALLAH SWT da makbulkan doa kite b'dua tuk b'jumpa tapi jumpa kat salah sebuah shopping kat KL je la. 
Kite b'dua rancang nak jumpa kat tempat shopping tu tapi tak de rancang nak jumpa kat tempat mna. Akhirnya kteorang jumpa secara kebetulan. 
Pehhhh, rasa macam cinta pandang p'tama je. hahaha...
Best la keluar ngan c CINTA MUKA BUKU, dia spoting, pemalu n baik punyeeee. So aku n dia terus  b'doa bersama tuk selama yang mungkin walau pon kite b'dua dok jauh.. 
::JODOH MAUT DI TANGAN ALLAH SWT::