Pages

Tuesday, 26 July 2011

R A S A N A K G E L A K. . .

ASSALAMUALAIKUM.

Aku rasa nak gelak je dengan telatah kawan aku yang seorang tu 
ayat yang dia keluarkan dari mulut dia tu terlintas kat kepala otak aku ni lagi. hahaha.
ayat ni tak pernah aku dengar, aku rasa baru hari ni aku dengar dari mulut kawan aku sendiri.
Punya la banggang kawan aku yang seorang ni, cakap tak berfikir dulu.
Nak melepas je ayat dari mulut dia,
korang pernah tak dengar ayat ni "esok kita sahur(rabu) so hari khamis kita puasa" sepanjang aku hidup, aku rasa tak pernah orang lakukan macam ni.. Bagus tak paya puasa kalau macam tu.. hahah.. punya la aku gelak besar bila dengar ayat dia ni.
Budak-budak pon boleh gelak kalau dengar ayat ne. 
arrrgghh... 
Malas la aku nak ingat ayat ni, kalau di ingatkan rasa nak gelak je..

Tidur lagi bagus daripada fikir ayat tu.
chow dulu.

0 comments:

Post a Comment