Pages

Saturday, 30 July 2011

AKU TAK TAHU OK . . .

Aku tak mahu semua ni...

Tolonglah bagi kerja sama k...

Kalau semua ni kamu bagi kat aku macam mana aku mahu buat...

kerja last minit kamu semua ni...

kalau tak sempurna kerja yang aku buat kamu jangan cakap belakang2...

cakap depan2 ok...

Thursday, 28 July 2011

K e c e w a L a g i . .

Harapan tuk lihat HARIMAU MALAYA menang 
tak kesampaian lagi di bumi sendiri.

Aku tak nak taip banyaklah kat blog ni. segala2nya sudah terjawab.
Walau pon HARIMAU MALAYA tewas tapi hati ku tetap menyokong skuad kebangsaan untuk selamanya.

 Tahniah pemain2 MALAYSIA terutama FAHMI penjaga gol MALAYSIA kerana sudah bertindak cemerlang untuk menyelamat gawang malaysia. 

Safee sali juga berjaya meledak gol untuk memberi nafas baru skuad kebangsaan tetapi apa boleh buat kalau dah tak ada rezeki untuk pergi ke pusingan seterusnya.
::TERUSKAN BERI SEMANGAT KEPADA HARIMAU MALAYA::


::Hitam Kuning Go Tigers::

Hitam Kuning Go Tigers

Tunjukkan TARING MU HARIMAU MALAYA



JJ and Ean (Hitz fm morning crew parody) ft Nadhira

It’s Nadhira, what’s up JJ and Ean
Hitam kuning, hitam kuning, Go tigers!

On the pitch, they gonna leave no survivor
Black and Yellow, hello, catch the fever
Come on Malaysians, let’s make you all believers

Chorus
Hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning! Go tigers! Go tigers!
Hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning! Go tigers! Go Go tigers

Black stripes with yellow trims
I heard they scare of us cos we gonna win
We’re tiger on our chest
Can you hear us roaring
We playing our best and we will be scoring
Suzuki Cup we bag the medal from our next the medal dingle
We gonna line up like a candle
Hitam Kuning can you handle..us
All the haters can shout..Malaysians Tiger with the coach..Rajagopal

Chorus (X2)

Harimau Malaya, mengaum gagah,
Juara Malaya, Raja Asia
Lawan Diserang, tiada gentar
Mengaum gagah, lawan gentar
Harimau Malaya, dunia digegar
Yeahhhh

If you are proud of the Malaysia football team,
everybody stand up with us now and get ready to sing, alright?


3, 2, 1 go!

Chorus (X2)
::HARIMAU MALAYA MENGAUM GAGAH::

Malaysia vs Singapura Pusingan kedua kelayakan piala dunia 2014.

Hari ini (khamis) tak sabar la plak nak tengok perlawanan bola sepak antara negara ku MALAYSIA vs SINGAPURA pusingan kedua kelayakan piala dunia.
Skuad Negara sejak akhir ini ada peningkatan yang positif, Sejak sudah menang pingat EMAS sukan sea dan PIALA SUZUKI. Skuad Negara sudah mula meningkat naik di persada dunia. 


Singapura telah menewaskan skuad negara dengan jaringan 5 berbalas 3 dalam perlawanan pertama, perlawanan kedua akan berlangsung di stadium bukit jalil.
Perlawanan kedua ini akan menentukan nasib skuad Negara untuk layak ke pusingan seterusnya. Skuad Negara memerlukan jaringan sekurang-kurangnya 2 berbalas 0 atau lebih dari 2 jaringan.
Di harapkan pemain-pemain negara dapat buktikan kepada penyokong mahu pun rakyat MALAYSIA bahawa dapat menjinakkan pihak lawan di tempat sendiri.

HARIMAU MALAYA mengaum GAGAH..

Harimau Malaya jangan biarkan taring mu patah. Perjuangan harus diteruskan perlawanan belum tamat hanya tinggal 90 minit untuk tunjukan kehebatan taring mu di mata dunia.

Tuesday, 26 July 2011

R A S A N A K G E L A K. . .

ASSALAMUALAIKUM.

Aku rasa nak gelak je dengan telatah kawan aku yang seorang tu 
ayat yang dia keluarkan dari mulut dia tu terlintas kat kepala otak aku ni lagi. hahaha.
ayat ni tak pernah aku dengar, aku rasa baru hari ni aku dengar dari mulut kawan aku sendiri.
Punya la banggang kawan aku yang seorang ni, cakap tak berfikir dulu.
Nak melepas je ayat dari mulut dia,
korang pernah tak dengar ayat ni "esok kita sahur(rabu) so hari khamis kita puasa" sepanjang aku hidup, aku rasa tak pernah orang lakukan macam ni.. Bagus tak paya puasa kalau macam tu.. hahah.. punya la aku gelak besar bila dengar ayat dia ni.
Budak-budak pon boleh gelak kalau dengar ayat ne. 
arrrgghh... 
Malas la aku nak ingat ayat ni, kalau di ingatkan rasa nak gelak je..

Tidur lagi bagus daripada fikir ayat tu.
chow dulu.

Saturday, 23 July 2011

P E L I K T A P I B E N A R . . .

Hari ini aku tertarik dengan cerita kawan aku
yang betul2 berlaku kat dia.
kelmarin dia balik hostel n dia sampai kira2 jam4 petang, dia b'rehat kat dalam bilik seorang2 sebab roomate dia belum balik lagi dari sandakan n kota belud.
Lepas dia sudah rehat, dia mahu p cafe nak beli makanan tapi tiba2 pintu bilik dia terkunci, yang peliknya kunci dia hilang pula tak tahu kat mana di letak.
Dia pun tak tahu nak cari kunci tu kat mana, barang2 kat bilik tu berselerak oleh dia hanya nak cari kunci tu je.
Sampaikan dia telefon aku nak bagi tahu aku pasal perkara ni tapi aku tak dapat nak tolong dia sebab aku kat rumah. Bila dia da benggang da nak cari kunci tu dia terus p tidur. 
Tidur punya tidur dia terbangun pula jam2 pagi, dia ingatkan da pagi tapi sebenarnya belum pagi lagi so dia p sambung tidur lagi.
Jam5 subuh dia da bangun tidur tapi yang peliknya kunci yang hilang semalam tu tiba2 ada kat sebelah kepala dia. 
Dari mana datangnya kunci yang hilang tu.? Part ni yang buat aku berfikir panjang macam mana la kunci tu ada kat sebelah kepala dia.
Entah2 benda halus tu kot yang sembunyi kunci tu. Aku pun tak tahu la siapa yang sembunyikan kunci tu.
Sebelum ni tiada pun benda halus tu ganggu aku time aku seorang2 dalam bilik padahal bilik kami bersebelahan je. Apa2 pun aku harap perkara ni tak terjadi dengan kami lagi.
Aku rasa ni la kenangan dia yang paling pelik yang pernah dia alami. Dia pun da naik seram bila ingat kejadian ni.
Mungkin ni ujian yg diberikan kat member aku yang seorang ni.
Sabar je la KAWAN..
Senyum Sokmo je la..

Friday, 22 July 2011

PES 2010/11


 Baru aku tahu rupanya ada plak PES2010/11
HARIMAU MALAYA tu.. hahaha

Jersi 
HOME / AWAY 
HARIMAU MALAYA..

::TANAH TUMPAHNYA DARAHKU::
 

Thursday, 21 July 2011

V I R U S F A C E B O O K ! ! !

perghhhhh... lama da aku tak update blog ni..
untuk hari ini aku nak kongsi dengan korang pasal VIRUS kat FACEBOOK..
Sejak 2 3 menjak ni 
ramai sudah heboh pasal VIRUS kat FACEBOOK..
 Kawan2 aku yang lain da ade yang kena dengan VIRUS ni termasuk aku
tapi sikit lagi la nak kena VIRUS tu..
Nasib baik awek aku ade bagi tahu 
aku awal2 pasal VIRUS ni kalau tidak FACEBOOK n LAPTOP aku yang jadi mangsa VIRUS tu... 
VIRUS BARU KAT FACEBOOK !
PENERANGAN
1. virus tersebut tersebar melalui
IM dimana dia bermula dengan
chat
............"hi. how are you?"
2. kemudian korang reply pd chat
tersebut , dia akan hantar
"Wanna laugh? :)"
3. selepas korang reply , dia akan
menghantar kan
"It is you on the video ?)) want to
see?)"
4. then lepas tu , dia akan hantar
satu LINK & link tu laa VIRUS
Ni la cara yang akan berlaku jika kita mendapat VIRUS tu..
So berhati-hati la korang kalau ade dapat VIRUS macam ni...
ok la tu je yang aku nak kongsi dengan korang untuk hari ni..
ASSALAMUALAIKUM..

Sunday, 3 July 2011

A K U 'D' T I P U . .

Apa pasal la aku senang sangat 'd' kenakan oleh kawan sendiri..???
SEBAB APA..?
aduyai, aku betul2 tak sangka boleh jadi macam ni. .
Masuk kali ni aku da 'd' jadi mangsa ke-3 kalinya..

 situasi berlaku sebelum sandiwara dunia 'd' mulakan..

kalo marah ckap marah bha...cam pa jak...cam taik2 jak,.,.,.,.,.,
2 hours ago ·  ·  · 
 
Bila kawan lain sudah komen status kat atas tu tiba2 ayat macam ni di keluarkan..
 
sialll....kmu smua....jan brani d fb jak bha.....dpan2 macam taik...cakap2 blakng...sdah la kmu smua......sialll....
2 hours ago · 
 
Ni pula status org kedua yg merancang sandiwara ini.
 
SIAL BHA SAPA YG WAT DIA MRAH 2... MMNG SIAL ARR BHA... BIKIN PANAS... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
about an hour ago ·  ·  · 
 
Dan akhir sekali mereka berjaya merancang sandiwara ini dengan jayanya.

assalamualaikum....drama nie hanya sndiwara dunia...teada kena mngena antara yg idup mau pown uda mnggal...soryyy...AJie ChichariTo Hisyam Jainulah HanafiNafie Nasrul Fauzi Jablidi.....anda dalam rancangan.....BANG BANG BOOMM...HAHAHAHAHA...JAN MARAH....KMU JGA LA KWAN KUW...DUNIA AKHIRAT....
about an hour ago ·  ·  ·  
                 Akhirnya aku n kawan2 yg lain 'd' kenakan lagi....