Pages

Thursday, 16 June 2011

S A Y A N G M A K A B A H. . .

Rindu dgn mak...
rindu dgn masakan mak...
sejak aku tgl hostel aku beli makanan sendiri n makan ngan mmber...
sebelum tgl kat hostel mak slalu masak n makan sama2 ngan aku n abah
tp skarang aku layan diri je...
15/06/11(pagi)
awl pagi lg mak aku telefon tp time tu aku masih tidur..
mak cakap kat aku nak lauk ape..??
so aku cakap la lauk ape2 je la yg penting dapat isi perut..
so bla mak aku da bg lauk tu kat aku tuk aku makan tgh hari sebelum p kelas
bila aku nak makan je lauk yg mak aku masak tu air mata aku mengalir keluar membasahi pipi ku..
tanpa aku sedari aku rindu ngan masakan mak aku.
walaupon aku duk hostel dkt ngan tempat mak abah aku kerja...
aku tahu walau macam mana pun keadaan aku, aku tetap ingat ngan mak abah aku.
aku takkan sesekali lupa ngan kedua ibu bapa ku...
ajie sayang mak n abah.
mak abah aku hantar aku masuk U tuk belajar bukan tuk suka2...
so aku mesti guna peluang yang ade dengan sbaik2nya... 
INSYAALLAH.
AMIN....

1 comments:

wanie said...

aik.. i love mom jak... mana i love dad? huhu.. sedih gak aku baca.. dengan harapan supaya ko tidak menghampakan penat lelah mak n abah..

Post a Comment