Pages

Saturday, 7 May 2011

S E L A M A T H A R I I B U . . .

> Waktu aku kecil <
waktu aku menangis org pertama yg dtg kpda aku (mak)
waktu aku nak tidur org pertama yg tidurkan aku (mak)
waktu aku nak susu botol org yg pertama bg aku (mak)
waktu aku nak kasih sayang org yg pertama bg aku (mak)
perkataan yg pertama aku sebut waktu kecil (mak)

> waktu aku seorang budak remaja <
 
waktu aku ade masalah pelajaran org yg pertama aku jumpa (mak)
waktu aku ade masalah kewangan org yg pertama aku jumpa (mak)
waktu aku ade masalah peribadi org yg pertama aku jumpa (mak)
 
orang yg pertama bagi aku nasihat (mak)
orang yg pertama bagi aku semangat (mak)
 
Ape yg ade dgn aku skrng ne aku bersyukur...
aku ade sorng mak yg baik n ambil berat tentang anak2...
xkira anak2nya berada kat mne...
 kami SAYANG MAK (NORMAH BT AHMAD


0 comments:

Post a Comment