Pages

Monday, 16 May 2011

S E L A M A T H A R I G U R U . . .

Hari guru disambut 16 may tiap2 tahun..
 time aku sekolah selama 13tahun dri skolah rndah hingga la skolah menengah bgitu ramai guru yg telah mengajar aku, bg aku ilmu, tnjuk ajar n lain2..
golongan guru xjemu2 ajar ank murid tuk bjaya..
bila ank murid bjaya tu slh satu hadiah yg bmkna bg guru2...
hasil tunjuk ajar guru, anak murid bjya dlm pljran..


time dalam kelas mcm2 gelagat yg ade.. ahaha..
bleh d'katakn xboring la klu nak stady.. 
tp yg pling best klu cikgu mngajar ade wat lawak skit 
so xla boring n rsa mngantuk nak stady..
cikgu yg pling best mngajar ::
~ cikgu rusdi (tahun1), cikgu bani (tahun 5-6)
 ~ cikgu fari n cikgu wan azmona (tingkatan 5)
~ cikgu yus, cikgu fatimah, cikgu jubaidah n cikgu hasna (pra u 1&2)
 aku xpnah mnysal d'didik oleh cikgu2 ni.. aku bngga coz d'didik oleh cikgu2 yg baik n spoting...
:)


>SELAMAT HARI GURU
kpd cikgu2 yg pnah mngajar aku selama aku b'gelar pelajar skolah rendah/menengah..
aku xpnah lupa jasa2 cikgu yg bnyk membantu aku dlm plbgai hal..
terima kasih banyk2 cikgu..
 >GURU SK MENGKABONG TUARAN<
>GURU SMK BADIN TUARAN<
Aku xkn lupa jga nak ucap SELAMAT HARI GURU kpd abg sulung aku (NORSHIDI MAJID) coz die pon cikgu gak, Mak lang (SARIAH BT YUNUS)>(techer) n pak lang (IDRIS BIN AHMAD)>(pengetua) kat >KEDAH<,pcik (ISMAIL) n isterinya >cikgu kat skolah smk bandaraya<..

::SELAMAT HARI GURU::

0 comments:

Post a Comment