Pages

Friday, 22 April 2011

N A K B E L A J A R M A I N G I T A R . . .


Mcm best plak ble tgk org men gitar
t'rasa gak hati ne nak men gitar tp xde yg nak tlg ajrkn..
Ade gitar tp org lain yg pinjam..
Drang wat gitar tu mcm hak sndri je, 
da la pinjam xpndai hntar plak tu... nak bljr men gitar sndri pon xdpt.. 
brpa blan da gitar tu kat drang dri thn lpas lg time aku nak p kedah lg drang pinjam smpai skrng xhantar2...
 
 
kalau mcm ne la keadaannya.. gitar tu smpai skrng x d hntr2..
bgus aku tgk kucing ne men gitar...
walau pon aku xtau kucing ne men gitar sdap or tak...
ahaha...
layan je la....

kita bakor je...

0 comments:

Post a Comment